tisdag 21 maj 2013

Föredrag och tävling

Återigen har jag varit dålig på att skriva här, jag har inte riktigt haft fokus på att uppdatera bloggen.

Det som har varit de senaste månaderna är följande:
I april var landslaget i Sheffield, England, och tävlade första internationella tävlingen sedan Paralympics. Det var med blandade känslor som jag åkte dit, jag var spänd för att se resultatet. Jag simmade helt okej på alla distanser förutom 100 bröst där jag lyckades, mot förmodan, simma in på ett nytt världsrekord :) 1.27.39

Sedan har jag hållit ett föredrag om "Vända motgång till framgång" vilket gav positiva kommentarer. Jag hoppas få hålla det fler gånger! :-)

I helgen som var gick Neptuniaden i Stockholm där jag tävlade på 50, 100 bröst och 200 Medely, lite sega tider men jag har också tränat en hel del pass så jag kunde inte förvänta mig så mycket snabbare tider.

I morgon Så bär det av till Tyskland och Tyska öppna, det blir sista tävlingen innan uttagningarna till VM som går i Montreal, Canada, den 12-18 augusti. Jag ska försöka skriva något här under tävlingarna, bara jag får internet. Annars finns länken till tävlingarnas hemsida här:

http://idm-schwimmen.de/en/idm/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar