söndag 15 december 2013

Radio x 3

Oj den senaste veckan blev det rätt mycket olika media saker som hänt.

Först så var jag med under en inspelning med victoria fonden, ni får se resultatet nästa år :)

Sedan träffade jag Roger Burman och spelade in en intervju för Radiosporten, den sändes i onsdags. Då var jag även med i P4 Extra i livesändning. Eftersom jag trivdes så bra i Radiohuset så var jag även där på torsdagen och pratade med Peder Gustafson och Josefine Sundström i P4 stockolm Morgon. Det var nog en av de trevligaste intervjuerna jag har gjort.

Därutöver har jag pratat med lite lokaltidningar och samtidigt har jag mycket plugg att göra. Om en vecka har jag "jullov" vilket jag längtar efter! Är först ledig både från simningen och skolan i några dagar så jag hinner fira julen ordentligt med släkten och kompisarna.

Veckan som har varit har annars varit lite annorlunda träning med ganska många pass då jag varit enda simmaren i vattnet. Detta har berott på att både Stefan, Rebecca och Jessica varit på EM i Danmark och de andra har tränat med de andra grupperna i Spårvägen. Jag har hållit mig i Eriksdal med andra tränare. Men det har gått bra och gett mig möjligheten att få mer tips och fokus har varit 100% på mig.

Nu ska jag fixa min matsäck för imorgon, den ska bestå av allt möjligt gott då jag ska sitta och skriva tenta i 6 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar