fredag 11 juni 2010

Blandat komplott

ja... än så länge är jag duktig, ett blogginlägg per dag. Undrar hur länge det håller :P

Idag var det träning på morgonen, bara ett pass idag :) Jippie.
Körde första timmen med sällskap av två polisensimmare men sedan var det bara jag och rasmus. Fick simma mycket bröstsim och fick kritik över mina bentag och händernas vinkling. Tänka sig att man tydligen kan hålla ihop fötterna och samtidigt ha knäna flera cm ifrån varandra! Snacka om kobent :)

Efter träningen åkte jag hem för att typ vända och åka in till stan och träffa kussiner, var trevligt, mormor och morfar bjöd oss på lunch på nationalmuseet. Var lyx!

Sen kan jag tipsa om IKEAs stånd eller vad man nu ska kalla det på statsgården, det är utställt under LOVE stockholm. Där kan man köpa bakelser för 5 kr. Nästan allt där kostar 5 kr. Sen tycker jag att man ska gå till arlanda gaten som ligger ca 50 m därifrån och tävla om resa till dubai och lite andra ställen. Jag har tävlat om lite allt möjligt, den roligaste motiveringen till varför man skulle vinna skrev brorsan:
"jag skulle resa för ca 5 månader sedan men då dog min hund och jag ville därför inte resa. Nu känner jag mig redo att resa igen!" Sen sa han till oss andra "Om någon ringer och frågar om vi har en hund så hade vi det för 5 månader sedan!" :P

Ja efter lång tid i stan, var där i nästan 6 timmar, så åkte jag förbi farmor och sen hem för att packa lite inför Rhodos! Bara 2 dagar kvar! Gick till Ellen sen för att gemensamt gå till en gammal kompis studentmottagning.

Nu borde jag packa det sista eftersom jag ska till spårvägsmuseet imorgon och inviga något och inte hinner packa. Sen bär det av till dannie!

VI hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar