torsdag 26 maj 2011

Åter träning

Tjohoo, äntligen får jag träna igen :D Eller träna får jag kanske inte men såret ser så fint ut och med lite kompress och vattentålig tejp så körde jag ändå. Jag förväntade mig att det skulle göra lite ont och ömma men det gick hur bra som helst.

Igår var första dagen jag kunde röra mig förhållandevis bra utan att ha ont i huvudet och det var ju underbart! Så jag testade lite styrka och idag var det som sagt simning som gällde. Det var helt underbart att få träna igen.

Jag kommer nog behöva tejpa såret några pass till, minst söndag, innan det problemet är över och sen gäller det bara att komma ihåg tejpningen i sommar i solen. Annars kommer jag få ett fint ärr ovanför ögonbrynet. Snyggt, eller inte!

Vi fick flygtiderna idag till EM, vi åker från Göteborg den 30 juni och kommer hem den 11. Då blir det kanske mormor och morfar efter det. Vore så roligt att få åka till dem igen! Nej nu ska jag packa så att jag kan träna imorgon igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar