onsdag 15 juni 2011

Onsdags morgon

Nu är det onsdag morgon och vi har bara fem pass kvar av lägret här i Älvdalen. Ska faktiskt bli skönt med lite lugnare sen, inte bara äta, träna och sova!

I måndags var vi vid Orsa björnpark och åkte fyrhjuling och tittade på djur. Jag fick sitta bakom Roffe på fyrhjulingsresan, det var roligt att åka runt i skogen och känna den snabba farten. Även fast det är lite svårt att hänga med i alla svängar, men i år hade de faktiskt fixat ryggstöd på några fyrhjulingar så jag satt ändå säkert.

Djurparken som bestod av mest svenska djur och sedan några olika tigrar var nog roligare för de andra. Var inte så intressant för mig men jag hängde på. Vi såg tigrar, isbjörnar, björnar, järvar och vargar blandannat.

Igår, tisdag, så hade jag ett syrapass på eftermiddagen. Roffe plockar nu ut alla för detta och igår var det min tur. Det var så jobbigt men samtidigt bra och jag vet nu att jag gjort mitt syra pass för detta läger.

Nej nu ska vi träna. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar