söndag 12 juni 2011

träningsläger i Älvdalen


Hej,
Vi är nu i Älvdalen och första delen av träningslägret är över! två pass i fredags och lördags och ett långpass idag har vi hunnit. Idag blev det milen och nu känns kroppen lagom mör och jag
vill helst bara amputer bort mina armar.

Nu på eftermiddagen har vi spelat minigolf och om man vänder på resultatet så kom Jennie etta och jag tvåa... Ja tolka det som ni vill.

Fredagens pass var genomkörare av kroppen och lördag morgonen också, lördags eftermiddagen var syra pass och jag körde 100 bröst, 100 fjäril, 50 fritt och 50 bröst.

100 fjäril gick på 1.31.?? vilket jag är ganska nöjd med, körde på 1.29 i tyskland så lite träning och det kan gå bra på EM.

Idag avslutade vi passet med två 50 or bröstsim, start nerifrån, de gick på 47 båda två och det känns ju bra efter att ha simmat i nästan tre timmar!

Förresten, vi fick kläder till EM. Snygga tröjor,
shorts och en tjocktröja, bilden föreställer Lina, Jennie och mig med tjocktröjorna
Imorgon blir det fyrhjuling i Orsa och sen djurpark! Nu ska vi äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar