tisdag 5 juli 2011

Silver pa 50 Frisim

Nu har dag tre varit och gardagen sa simmade jag mitt forsta lopp som var 50 m frisim. Jag som hade den fjarde basta tiden enligt startlistorna kannde att jag skulle forsoka gora mitt basta och se vad jag kunnde prestera... Jag korde hart i forsoken och hade den basta tiden med nastan en sekund. Det var ett pers pa 2 sekunder...

Till finalen sa kannde jag att jag skulle forsoka gora ett lika bra loppp som pa formiddagen men forvantade mig battre resultat fran mina motstandare... och som jag vantade mig sa gjorde de battre tider i finalen an pa morgonen. Men jag korde pa bra och slutade med ett SILVER!!! Jag har alltsa lyckats ta ett EM silver pa 50 m frisim! Inte nagot jag trodde precis.

Imorgon ska jag simma 100 m brostsim. hoppas det gar bra!

Uttförligare beskrivning kommer nar jag ar hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar