tisdag 15 november 2011

Träningsläger i Jönköping

Äntligen hemma!

Ja i helgen var det träningsläger i Jönköping och det var bland det jobbigaste jag gjort. Det var jobbiga pass och samtidigt var jag så otränad så vad som helst hade varit jobbigt. Men det var nog ändå bra att försöka komma igång efter sjukdom. Tur nog hade jag ju även hunnit träna några pass hemma så de två första, som brukar vara så dödande var redan gjorda.

De två första passen kändes helt okej i Jönköping, eller snarare bättre än förväntat, men pass tre var sponsor-sim och då var jag så trött!!! I slutet hade jag knappt styrfart och det var nog ett av de sämsta sponsor-simmen jag någonsin gjort! Det blev endast 6 500 m, jag skäms.

Jaja, efter sponsor-simmet så kröp jag nästan upp till rummet och satt i duschen och väntade på bättre tider. Hade kunnat sitta där i timmar, men som tur var så skulle vi äta sedan så jag kunde inte sega hur länge som helst.

Under lägret så var det filmning av tekniken på alla fyra simsätt, vi skulle simma i hopp bassängen som är 25*25 m och det var utan linor. Jag fick köra min filmning på söndagen, då jag var så trött och det visade sig även under filmningen, koncentrationen att simma rakt var inte hög och det blev några omtagningar innan det gick bra. Men nu är det gjort och ska bli roligt att få feedback!

Nu är det uppladdning här hemma med träning och jag hoppas jag kan prestera hyffsat bra i Holland ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar