söndag 22 april 2012

SM är över

Japp, nu är jag hemma efter SM och jag kan summera det som ett lyckat mästerskap för min del! 1 svenskt rekord, 4 personliga rekord och en vinst i öppen klass på 50 m bröst. Det svenska rekordet kom på söndagen på 100 m fjäril, kom i mål på 1.24,91 vilket var ett ordentligt personligt rekord också. Sedan var det även personliga rekord på 100 fritt, 200 medley och 100 m bröst. Var första gången jag gick under 1.29 i kortbans på bröstsimmet. Tiden blev 1.27,77 Sedan bestämde vi i sista stund att efteranmäla mig på 50 bröst som gick i öppenklass (alla tävlar mot alla, oavsett funktionshinder) och det var väl tur att jag gjorde det för jag lyckades ta första platsen där!

1 kommentar:

  1. Hej, fin blogg, lyssnar just nu på ett radioreportage där du är med.

    Det är skoj att simma, jag har alltid gillat
    att bada och simma också men gillar att bada med kläderna på också, nånting du gillar kanske?

    SvaraRadera