måndag 2 april 2012

Svenskt rekord

I helgen var jag och tävlade i Sydpoolen på Kringelsim. Jag körde 50 och 100 bröst, vilka båda gick på söndagen så lördagen hade jag som vilodag.

Resultaten går inte att klaga på, 50 m körde jag under 40 sek, slut tiden blev 39.81 vilket var ett nytt svenskt rekord i S11 :-)

100 m gick helt okej, hade kunnat gå fortare men kände här att jag inte varit 100% sista veckan. Tiden blev 1.29.07 vilket i sig är ett pers i kortbana.

Det var lite roligt, jag hade folk som var och tittade när jag simmade, förutom mina föräldrar som kom på eftermiddagen var min kompis och hennes mamma där och även så kom en simmare från södertälje dit för att kolla. Roligt med lite folk :-)

Nu är det uppladdning mot England och Sheffield som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar