måndag 25 juni 2012

Truppen till London är klar!

Nu är äntligen truppen till paralympics klar! Idag presenterades de sista namnen till truppen och nu är den klar. väntar bara på vilka ledare som får åka.
Simmarna är:
Anders Olsson
Mikael Fredriksson
Pernilla LIndberg
Jennie EKström
och jag

Tyvärr fick vi inga wildcards vilket gör att vi fick lämna två simmare hemma :(

SHIF har skrivit lite om varje deltagare som är klar för London, det går att läsa här:
http://www.shif.se/templates/PresentationList.aspx?id=8335&epslanguage=sv

Hade varit roiigt om några av dessa simmare hade åkt med till Tyska öppna Mästerksapen som jag åker till imorgon. Men jag blir den enda paralympiern som åker dit. Men jag får ha roligt med Ludde och Anders istället :)

Mitt schema för veckan ser ut som följande:
Torsdag 50 m fritt
fredag 100 m fritt och 200 m bröst
lördag 50 m bröst
söndag 100 m bröst

tävlingarnas hemsida är fölljande:
http://www.idm-schwimmen.de/en/idm/

Om jag kommer ihåg rätt så kommer jag inte ha så stora möjligheter till internet så uppdateringarna blir nog bristfälliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar