måndag 12 november 2012

Nu har även jag haft höstförkylning! Åkte på den i slutet av förra veckan så det blev lite färre träningar än jag hade räknat med och likaså lite mindre plugg han bli gjort... Men det är inte så mycket att göra åt det, lägga sig i sängen, kurrera sig snabbt och sedan upp på benen!

Förra måndagen hade jag fika med några familjekompisar som var med i London, förutom att det var underbart att träffa dem så fick de börja fylla i min "gästbok" som jag fick av RF. Jag har nu väldigt fina texter om deras upplevelser och sådant från London!

Mer då, jag var och tränade idag och körde en del starter och vändningar. Jag har börjat köra starter med "fel" fot fram, just nu verkar det gå rakare av detta så jag ska fortsätta med detta så får vi se om det blir någon ändring av detta senare på tävlingar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar