söndag 11 augusti 2013

1 dag kvar

Imorgon börjar det! Ja imorgon börjar 2013 års IPC-VM och många nya världsmästare ska tas fram. Jag hoppas självklart att jag ska kunna vara med och slåss om den på 100 m bröst, men vi får se hur det går! Jag börjar bli nervös nu och nerverna börjar visa sig. 

Jag vet ju att jag har tiderna i kroppen för att simma bra och nu är det bara att jag ska tro på mig själv och få allt runtomkring att stämma!

I vilket fall som helst, efter att behövt skriva om detta en gång pga att all text försvann sp blir detta rätt kort.

Försöken börjar 15 och finalerna kl 23 svensk tid.

Jag tävlar följande
12 - 100 m rygg
13 - 50 m fritt
14 - ledig
15 - 100 m fritt
16 - 100 m fjäril
17 - 100 m bröst
18 - 200 medly

Live-sändningar finns på
http://www.paralympic.org/Videos
Och tävlingens hemsida är 
http://www.paralympic.org/Events/Montreal2013

Nu ska jag gå ut med Olivia och andas lite annan luft än hotellrummets :)

1 kommentar:

  1. Härligt att få lite uppdateringar, jag har varit inne och tittat ofta :) Hela lilla familjen Kylvåg hejar på dig! Massa kramar från Linn, Christoffer och Siri! :)

    SvaraRadera