fredag 16 augusti 2013

VM-brons

I tisdags så lyckades jag ta min första VM medalj under den här tävlingen. Inte nog med att det var den första så var det även på en distans som inte hade något med bröstsim att göra, för det var 50 m fritt. Jag låg trea efter försöken och väl i finalen så st jag säker på att jag skulle behöva simma snabbare för att behålla min placering. När starten gick så kom jag ifrån pallen men simmade ganska snabt till den vänstra linan, väl där kände jag draget efter personen som låg på bana 2. Jag kännde hur arg jag blev och försökte öka. Jag tryckte på och det var väl tur för efter mig i mål så var det inte långt till varken fyran eller femman.

Igår simmade jag 100 fritt som inte gick något vidare bra, idag är det 100 fjäril och sedan smäller det. På lördag r det 100 m bröstsim!!!
Men tills dess så njuter jag av mitt VM-brons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar