måndag 28 juli 2014

1 vecka till start

Nu är det bara fyra pass kvar hemma innan jag flyger till Eindhoven och europeiska mästerskapen.  Väl där kommer jag ha tre dagar innan tävlingarna drar igång, vilket innebär tre träningspass. När jag är därborta så slutar jag med dubbelpass och kommer antagligen träna runt 1 timme per gång då.

I lördags hade jag ett träningspass som känndes jätte bra men sedan har det gått lite upp och ner. I land går allt jätte bra och ibland går det segare. Men så ska det också kännas. Allt kan inte vara på topp hela tiden.

Imorgon kommer Jessica tillbaka efter sitt träningsläger och tävling i Portugal. Hon ska åka till ungdoms os i Kina, hon åker samma dag som jag kommer hem, så någon gemensam toppning blir det inte men däremot kommer vi träna samtidigt och en del gemensamma bröstsimmet saker. Lina har varit här hos mig och tränat vilket har varit roligt. Lite draghjälp och sällskap skadar aldrig :) och då har inte passen kännas lika långa heller 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar