fredag 1 augusti 2014

Framme

Nu är vi framme i Eindhoven! Äntligen närmar sig årets stora tävling! Nu är det bara de små och fina detaljerna som ska på plats. I princip är allt gjort men jag har tre träningspass kvar som jag kan putsa starter, vändningar och dylikt innan tävlingarna startar på måndag!

Innan jag åkte så fixade jag och Jessica en liten men väldigt viktig detalj, nämligen naglarna. Jag har nu finaste Sverige naglarna, Jessica var grym på att använda penseln. 

Idag så ska jag testa bassängen (även om jag varit här tidigare så måste bassängen kännas på) och träna ett kort pass, samt att det är klassning i eftermiddag. Det innebär att man dubbelkollar vilken klass jag ska simma i, alltså klass s11 för min del. 



Snart ska vi äta frukost. Så mer text kommer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar