söndag 31 augusti 2014

Slut på ledigheten

Som jag skrev sist så skulle jag iväg till mormor och morfar i Dalsland, där har jag varit och träffat min kusin Erik, hans flickvän och två kompisar till dem! Det var helt fantastiskt roligt. Jag har inte träffat Erik så mycket tidigare men vi hade riktigt roligt med många båtturer, grillningar och fokus på mat. Det känns som att hela min ledighet har fokuserats på god mat ;)

Imorgon börjar allvaret igen med skola och jag ska börja läsa en masterskurs. Jag är inte officiellt på min master än men det som passar bäst in i min planering just nu är denna kurs. Det blir mycket läsande och på högt tempo vilket jag inte önskar men ibland kan man inte göra så som man vill utan då får det bli en lite mer intensiv period.
   I vilket fall som helst så ser jag fram emot att få träffa alla kompisar igen, lära känna nya människor (vi är bara några få från mitt program som ska läsa denna kurs) och prata massor av engelska eftersom denna termin är allt på engelska.


Annars då? Jo nästa vecka ska jag dessutom ha en föreläsning för Spårvägens föräldrar, innan föräldramötet. Sedan ska jag till Kia på onsdag och hålla ett föredrag och berätta om passion, glädje och vad som driver mig framåt med simningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar