onsdag 1 september 2010

första träningen...

Till Totto! Dina ljus finns med där, längst fram och till höger å vänster :)

Bild på 100 bröst från VM, försöken på förmiddagen, jag ligger på bana 4, räkna härifrån. (8 tävlande på banorna, jag ligger på första plats och det är 1,5 kroppslängd till tvåan och ytterligare en bra bit till trean)

Fler bilder kommer när internet orkar överföra! Just nu lade det av och vägrade överföra fler bilder...

I Torsdags var jag på träningen igen efter VM. De var så gulliga, hade fixat blommor och fick present av dem! Fick en jätte fin sallads skål och sallads bestick, är perfekt till den dagen jag flyttar hemmifrån. Tro inte att mina föräldrar ska få använda den innan! Den ska vara oanvänd när jag flyttar :)

Tillbaka till Torsdag, mamma kom till träningen med fika och jag fick berätta om tävlingen. Efter det så fick de andra träna men jag satt mest och snackade skit med alla som ville lyssna :P Jag lekte även lite med Emma i vattnet efter att hon tränat.

Första träningen blev i söndags, även fast det inte var riktigt träning, simmade 1 km men det kändes jätte konstigt. Har fortfarande fart i kroppen, simmade 25 m bröstsim på nästan pers. Men jag har INGEN vattenkänsla. Jag tror jag simmade i max 30 min... så motiverad ^^


1 kommentar:

  1. Maja!:D
    Du är underbar!
    Och som svar på din kommentar så vet jag inte, för det där Fasic verkar väldigt svårtxD men nästa termin kanske, när jag fattar lite mer!:D
    Jag ska försöka känna mig snabb, men jag saknar mina salabor förfärligt mycket, de är de som gör allt! men jag ska träna som en galning och se till att bli tillräckligt snabb för landslaget när jag kommer hem!
    Älskar dig masssssa pusss!!

    SvaraRadera