söndag 12 september 2010

Uppdatring sen pga inget händer här

Okej Agnes, du vinner! Jag har inte uppdaterat här på nästan en vecka...

Igår var jag och Björn ute och letade sponsorer till SHIFs sponsorsim. Gick faktiskt över förväntan, fick ihop 80 öre per meter. Tre tillfällen till och jag har fått ihop två kronor :) Så ut och leta och kämpa så ska det nog gå tillslut. Vi var föresten vid IKEA barkaby och letade. Tack alla underbara människor som hjälper oss <3

I torsdags skrev jag på ett kontrakt om att jag ska få fortsätta jobba. Jippie! Så nu ska jag jobba varje dag och hoppas på att jag får ihop lite pengar så jag kan åka till Nico och hälsa på henne! Jag vill, jag vill, jag vill!

Det jag borde göra nu är att städa mitt rum men det är inte så motiverande. Så istället sitter jag här och funderar på om jag ska kidnappa agnes från hennes skolarbete så jag får lite sällskap. För jag har så tråkigt och det har inte hänt något roligt i mitt liv just nu. därför uppdateringen har varit så dålig.

Föresten, den som har tråkigt, läs ellens blogg. Hon är i frankrike och jag behöver hjälp att få henne att uppdatera oftare!
e11ens.blogg.se

och sen behöver vi få Totto att uppdatera oftare också.

1 kommentar:

  1. haha jag ska! och jag har:) så om du känner för att läsa den långa texten, varsågodxD och du, bilden är en logga från klubben jag var på, den är blå/vit och fin haha:D
    Och vad duktig du är som får ihop en massa pengar! Ska försöka hjälpa dig, men det är svårt när man inte kan förklaraxD

    SvaraRadera