måndag 6 september 2010

sponsorsim

Hej!
Igår var det sponsorsim i klubben, vi skulle simma så långt vi kunde på 1 timme. Jag och Vanja fick simma på en bana medan de låg fyra stycken på en annan. Snällt att jag får simma rakbana!

När jag simmade så vågade jag knappt stanna för att dricka vatten eftersom det här var min första "riktiga" träning på nästan en månad. Så jag stannade först efter 45 min för att andas och få höra att jag måste simma snabbare. Jippie, jag är inte helt död redan! Jag tog i de sista 15 minuterna och det blev 3600 m. Är helt okej för att inte ha tränat.

Föresten gick de bra för de andra också, Björn simmade 2 600 tror jag det var och de andra låg inte långt efter honom! Alla var så duktiga

Snart är det SHIFs sponsorsim, hur ska jag hitta sponsorer dit? Är bara att börja leta!

Nu är min rast slut, ska börja ringa igen!
Kram

1 kommentar: