söndag 5 februari 2012

suck...

Jaaa i helgen har jag varit hemma, tagit det lugnt och håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk. I fredags efter träningen så kände jag mig seg och när jag vaknade igår så kände jag att antingen blir jag förkyld eller så lyckas jag hålla mig på rätt sida. Som det är nu så väljer jag att ta bort träningen idag eftersom jag är lite täppt och trött men inte ont i halsen. Hoppas att det räcker med vila så jag kan träna igen imorgon. Vill i vattnet, det är konstigt att man kan känna sig så peppad på att träna när man varit borta från vattnet i mindre än två dygn. Redan igår var jag sugen på att träna.

Jag ska länka till startlistan till Malmö Open när det lägger ut den. Malmö Open går i helgen och det ska bli roligt att träffa lite simkompisar igen, känns som det var evigheter sedan jag träffade de andra simmarna (jag träffade många för två veckor sedan men ändå).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar