torsdag 24 maj 2012

Bästa fyran och träningsläger

Idag bär det av till Jönköping och träningsläger! Det är landslaget som ska träffas och det kommer bli träning i bassängen, mediaträning och en hel del planering inför sommaren. Dessutom hoppas jag hinna göra något skolarbete men det har jag nästan räknat bort. Jag vet hur det brukar sluta, mellan passen är vi mest på rummen och vilar eller gör något tillsammans. Plugget brukar försvinna från prioriteringslistan...

Igår var det bästa fyran i Eriksdal, jag var där och körde uppvisnings lagkapp med några andra simmare. Det var riktigt roligt och lagkappen gick lite snabbare än vad jag är van vid på tävlingar i Sverige. Jag har i princip bara kört lagkapp med Nacka HI och då är det ganska självklart att det inte går lika snabbt som för dessa simmare. Jag han knappt reflektera innan det var över. Dessutom så lyckades jag persa på 50 fritt i kortbana :-) Nu har jag gått under 32 även i kortbana, jag simmade in på 31,86!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar