fredag 18 maj 2012

Bragdlejon

Nu är jag hemma igen efter Lions riksmöte och utdelning av Bragdlejonet.

Bragdlejonet delades ut i slutet av invigningen och det var jag och Jeffrey som fick ta emot det. Dessutom delade de ut livskvalité pris till tre stycken andra personer/grupper. Däribland Stuvsta IFs fotbollslag "Dream Team". Under middagen satt jag nära de två som var med och representerade "Dream team" dessa två var med och drev detta fotbollslaget. Vilka underbara människor det var! Jag är imponerade av deras engagemang och vilja!

Själva prisutdelningen skedde på en scen och jag fick blommor, diplom och ett lejon. Ska försöka lägga upp någon bild på det senare.

Efteråt var det mingelmat och musik innan vi tog oss tillbaka till hotellet och lite sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar