söndag 2 februari 2014

Snögubbar elkretsar och förstärkare

Nu är jag på landet, eller sommarstället, eller vad ska man kalla det? Det är ju vinter så sommarställe är väl fel uttryckt. Och landet då? Ja det ligger ju Stockholms skärgård men jag definierar det ändå som landet! 

I helgen har jag haft en ledig helg från träningen vilket har inneburit att jag har fått vara med min familj, byggt snögubbar, snölycktor, varit på isen och hunnit plugga en del. Jag har en kontrollskrivning på fredag så mycket fokus ligger på att försöka förstå alla elkrets diagram jag har fått och förstå vad det är som händer i dem. Inte enkelt kan vi sammanfatta det!

I veckan som varit nu har vi haft en "lätt" vecka i simningen, tanken är att kroppen ska hinna återhämta sig från den tyngre träningen Och på det sättet bygga upp och bli bättre. Samtidigt så vill Stefan pressa oss så vi blir bättre så han har snäppt upp all träning lite så trots den lätta veckan så känns inte kroppen lika återhämtad som vanligt! Men efter denna helg så kanske det känns fantastiskt. 

På fredag åker jag till Malmö för att tävla Malmö Open. Hoppas det kommer många simmare och kompisar så man får hälsa på alla!

Nu ska jag återgå till lite strömkällor, förstärkare och motstånd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar