onsdag 22 augusti 2012

Minigolf nästa sak att satsa på? Nej!

Nu är det konstaterat, jag är inte bäst på minigolf!!!

Igår så hade vi ledig eftermiddag och spelade lite minigolf på en äventyrsbana, den var rolig med bilar, båtar, vulkaner och andra konstigheter som kom i våran väg. Oskar letade bollar i vattnet efter att folk sköt ut från banorna. Men som sagt, jag har nu konstaterat att jag inte är bäst på minigolf, snarare sämst i landslaget! Men vad gör det, det är ju simning jag satsar på! :-)

Nu har halva lägret gått och även hälften av passen är gjorda, jag sitter på rummet och väntar på lunchen som enligt mig borde vara nu! Jag är hungrig, men jag får väl vänta i 30 min till.

SVT kommer att sända en hel del från paralympics, tiderna och var det sänds går att hitta här:
http://www.svt.se/os/paralympics/sa-sander-svt-fran-paralympics
Som ni ser så sänder det alla finaler i simningen som vi svenskar har en chans att gå till och en del försök också. Dessutom sänder de friidrott, pingis, judo, rullstolsrugby, rullstolstennis och lite 5a-side fotboll (fotboll för blinda) De andra idrotterna kommer det tyvärr inte sändas ifrån live eftersom deras anläggningar tv-produceras inte dessa idrotter utan det kommer komma med i sammandragen varje kväll.

Dessutom sänds mycket live via
www.paralympicsport.tv

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna på en bok och hoppas att tiden rinner iväg så jag får äta lunch!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar