onsdag 8 augusti 2012

Läger i Sthlm

Just nu är jag i Stockholm på träningsläger, det är i princip första gången jag är på träningsläger i Sthlm och dessutom bor vi i Nacka på hotell! Fast det är så extremt skönt att  få mat och liknande serverad och slippa tänka på sådant. Nu läggs energin bara på simningen och inte att driva runt vardagslivet...

Igår var HEAD och hälsade på oss för att berätta lite vad de har för saker, vi testade kläder, skor och olika dräkter. Jag har testat dräkterna tidigare så jag fick fler tävlingsdräkter medan de andra testade sina dräkter på träningen på kvällen. Ett konstaterande är i allafall att jag har en extra väska med saker från HEAD med mig hem. Tur att jag slipper släpa det på ett tåg.

Idag på eftermiddagen så var vi lediga och skulle tagit båten över till Gröna Lund men det regnade något enormt så vi planerade om det hela. Det blev fika vid en brasa och sedan åkte vi till Nacka Forum där jag hittade en ny variant av rubicks kub, den heter "diagonal IQ cube". Nu ska jag hem och försöka punktmärka den så jag kan försöka lösa den utan att någon berättar färgerna.

Imorgon rullar sista delen av träningslägret igång nu är vi faktiskt sex simmare som åker till London :-) christoffer fick i tisdags ett wildcards och har nu anslutit till våran trupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar