söndag 19 augusti 2012

Nedräkning

Nu närmar sig avresan till London med stormsteg. Det är 10 dagar kvar till invigningen och 12 dagar till att jag simmar mitt första lopp.

Jag är nu på väg till Jönköping för sista träningslägret, jag har nu tänkt i många dagar vad jag ska ha med mig eftersom jag inte kommer hem något mer förrän den 10 september. Resultatett är två väskor varav den ena innehåller nio stycken tavlor med ramar. Alla som tillhör simtruppen ska få varsin bild på truppen. Fina men tunga!

Jaja, som sagt nu närmar sig tävlingarna med stormsteg och jag längtar faktiskt till det hela. Ska bli roligt att då göra det jag nu har laddar för så länge.

I veckan har jag, Förutom tränat, försökt och ha roligt, träffat kompisar, badat, seglat och paddlat kajak. Så det har varit lite blandat. Men nu börjar sista lägret och om 6 dagar åker jag till London!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar