lördag 15 september 2012

Hemma efter 23 dagar

I måndags kväll avslutade min 23 dagar långa resa, eller igentligen så tog en fyra år lång resa slut! Ja för det har varit ett antal år som legat till grund för de resultat som jag lyckades åstakomma i london!

När jag landade i måndags så möttes jag av simkompisar och klasskamrater på Arlanda. Sedan bar det av mot Nacka och ett underbart välkomnandet av mina grannar, se bilden nedan. Åh jag är så glad över all uppvaktning som har varit sedan jag kom hem, alla är så glada och jag blir varm inombords!

Tisdagen blev hektisk med Morgonsoffan i svt, det var första gången jag var med i direktsänd tv, en ny upplevelse! Tiden gick riktigt fort när jag satt i soffan och konstigt nog så var jag inte det minsta mervös! Efter tv-soffan åkte jag till skolan och träffade mina underbara klasskamrater! De hade bakat ÅTTA sockerkakor och gjort en jätte hög tårta! Mums och underbart roligt!

På kvällen var släkten på besök och kollade medaljen. Efter denna dag insåg jag hur mycket jag har saknat alla, men det var riktigt skönt när den dagen var över,för trött var jag! De följande dagarna har varit hektiska, dock lite mindre än första dagen. Jag har bland annat träffat KTHs rektor och fått ta emot blommor och en guldfärgad Kth pin!

Ja som ni förstår har det vari en del springande men det har det lätt varit värt, alla gör mig så glada och tack för alla blommor!

Tårtan som mina underbara klasskamrater gjorde

Skylten som har suttit hemma hos mig, den har grannarna gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar