lördag 29 september 2012

Vänner <3

Under bara kompisar, ja det är vad jag har!!!

Igår skulle jag äta middag och sedan gå på bio med en av mina kompisar, men oj vad jag blev lurad! När vi kom fram till stället där vi skulle äta så visade det sig att där satt mina gamla gymnasiekompisar och väntade! Åh vad glad och överraskad jag blev. Alltså ingen bio utan sex underbara vänner satt där istället :-)

De hade alltså lyckats hitta en kväll där alla kunde och lurat mig rakt igenom, jag är så enormt glad och lycklig efter denna kväll. Vi avslutade kvällen genom att gå till en pub och snackade innan vi åkte hemåt.

Dessutom så fick jag god choklad och ett brev där de suttit och klistrat på små pärlor/stenar och skrivit i punkt "grattis du är guldet värd". Förstå vilken tid detta måste ha tagit!

Dessutom har jag varit och träffat en del av de ansvariga i Nacka HI I tisdags och åt en mycket god middag.

Det var jätte trevligt och jag han träffa min tränare lite. Jag har börjat sakna alla i simningen nu och jag saknar på att få röra på mig! Plötsligt behövde man börja planera in träning i dagen!!!

På Söndag ska jag till Nacka och träffa alla, tror inte det hinner bli så mycket simning för mig då. Men sedan tänker jag börja dra igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar