tisdag 2 oktober 2012

Vi tog guld!

Något som jag  har reflekterat över de senaste veckorna är ordet "vid". Jag har träffat mängder av kompisar och vänner som vill säga grattis, men sedan träffar man på orden "vi tog guld!". Förstå detta rätt nu, jag tycker detta är underbart!!!! Jag blir så glad när folk runtomkring mig är med och delar glädjen, för hade jag varit själv hade det aldrig gått hela vägen. Det är inte bara träningen som räknas utan livet runtomkring måste också fungera!

Alltså, fortsätt säg "vi tog guld!" för delad glädje är dubbel glädje! :)

När vi ändå är inne på ämnet, i söndags var jag i Nacka simhall och träffade mina underbara  klubbkompisar. Det var så roligt att träffa alla, vi kollade medaljen och åt en Sverige tårta med punktskrift på! Vackert!


Ikväll ska jag hoppa i vattnet och träna mitt första träningspass. Får se hur jag känner mig efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar