onsdag 24 oktober 2012

Termodynamik och träning

Nu sitter jag här med Termodynamik och försöker lösa uppgifter men det går segt och jag gör fel... Känns rätt jobbigt just nu men jag vet hur skönt och lycklig jag brukar bli när jag väl förstår och lyckas lösa uppgifterna. Så det kommer bli några jobbiga tal till, men sedan hoppas jag att allt ramlar ner och jag förstår plötsligt!

I vilket fall som helst, jag har hunnit träna lite denna vecka, idag gjorde jag lite tester med styrketränare och jag inser hur jobbigt det är att bygga tillbaka till där jag var före vilan. Om 1.5 vecka så är det tävling och då får jag se lite var jag ligger, kommer bli roligt tror jag eftersom jag kommer få träffa kompisar och även tävla "utan" press. Tror inte det är någon som förväntar sig underverk av mig på denna tävling och det är rätt skönt, jag ska gå dit och ha roligt och se hur långt det räcker.

Jag ska tävla på 50 m rygg nästa helg också, första och sista gången? Jag vet inte men jag känner att jag inte lär komma först i mål på den grenen :P

Nu på fredag så är det utvärdering av hur London var och hur det sköttes. Det är sista träffen innan Paralympics är ett avslutat kapitel. Eller ja... Jag kommer nog leva länge på den upplevelsen men det är inga mer träffar eller måsten som är kopplade till det i alla fall.

Nej nu ska jag återgå till min Otto motor och räkna lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar