lördag 27 oktober 2012

Utvärdering

Igår var jag på utvärdering av paralympics med de övriga svenska paralympierna. Vi satt i små grupper och pratade om olika punkter och sedan satt vi allihopa och hade intressanta diskussioner.

Efteråt så var det middag med sponsorerna till lag paralympics och jag fick även en gästbok av RF för mitt guld i London. Gästboken är svart och har en liten metallbricka i guld och kanterna på varje sida är guldfärgad. Tydligen var det olika färger beroende på vilken valör du tog på medaljen. Nu är London 2012 avslutat från spks sida också! Nu börjar vägen mot framtiden och nya tävlingar!

Nu får vi se när jag träffar de andra idrottarna som inte håller på med simning nästa gång. Det är roligt att få träffa folk som håller på med andra idrotter också.

Ikväll ska jag på invigningen av friends arena, ska bli riktigt roligt och häftigt att få vara där.

På Bilden nedan så finns gästboken jag fick, en vimpel med Svenska paralympics loggan och några av de paralympiska medaljörernas autografer och sedan är det mitt sista diplom för 200 m IM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar