måndag 10 september 2012

Mot Sverige

Oj vad häftigt!!! Ja avslutningen igår var jätte häftig med bra artister (coldplay, Rihanna och Jay z) och häftiga uppträdande som inkluderade mycket eld. Jag hade en syntolknings apparat i örat och ibland pratade den hela tiden, tillslut blev jag så mätt av alla intryck att jag var tvungen att ta bort den och bara lyssna.

200 medly slutade med en fjärde plats och ytterligare ett personligt rekord. Fjärdeplatsen är lite sur men samtidigt trodde jag att de andra skulle simma snabbare men tydligen var de trötta efter denna vecka för ja var snabbare :)

Idag åker jag hemåt och mot vardagslivet, eller? Jag åker i alla fall hem med mer kunskap om mig själv, en guldmedalj och en upplevelse för livet.

Nu är det frukost innan vi lämnar byn, ska tydligen åka fem timmar innan planet lyfter härifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar