måndag 28 oktober 2013

NM och Tentaplugg

Ja, nu på onsdag har jag tenta och på lördag börjar Nordiska Öppna Mästerskapen i Eriksdals badet! Tiden går i ett och jag önskar att jag kunde försvinna ut i luften och bara flyga runt för just nu snurrar allt möjligt i min hjärna. Jag har pluggat i princip hela helgen, förutom när jag var nere och tränade och kollade lite när de andra simmade DM.

För min del så är det nu plugg idag som gäller, ett simpass och sedan en sista repetition innan dagen är över. I morgon, tisdag blir det inte så mycket plugg inför tentan för då kommer jag vara så trött på allt som den här kursen handlar om. Dessutom så ska jag på en föreläsning med Johan Rockström som är chef på Stockholm Resilience Center.

Åh förresten, har ni tid så kolla på denna dokumentär. Handlar om några handikappidrottare i England och hur deras kroppar fungerar! Den var riktigt intressant!
http://www.svtplay.se/video/1533341/en-elitidrottares-kropp

Men har ni vägarna förbi så kom ner till Eriskdalsbadet på lördag eller Söndag! Länkar kommer ut senare i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar