torsdag 31 oktober 2013

Stockholm Games och Öppna Nordiska Mästerskapen

I morgon så träffas landslaget på Clarion Hotel vid Skanstull för att ladda upp inför tävlingarna i helgen. Vi är 14 st svenska simmare, så det blir en stor trupp vilket jag tycker ska bli jätte roligt. Dock är det killarna som har ökat i antal, 10 st killar och 4 st tjejer.

Jag skrev en tenta igår i skolan så nu är jag rätt trött och sliten. Men tentan och ett grupparbete är klart så nu har jag lite färre saker kvar att göra :-)

Jag kommer simma följande i helgen:
Lördag fm: 100 fjäril
Lördag em: 100 fritt, 50 bröst, 50 fjäril, lagkapp 4*50 fritt
Söndag fm: 50 fritt, 200 IM, 100 bröst, 4*50 IM lagkapp

En fullspäckad helg som ska avslutas med middag med några gymnasie--kompisar.

En länk till tävlingarna finns här:
http://www.livetiming.se/program.php?cid=1545

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar