torsdag 23 oktober 2014

Vill du stötta nästa generations simmare?

Vill du vara med och stötta nästa generations para-simmare? Samt utveckla svensk handikappsimning, rekrytering och ungdomsarbete? Då har du chansen att göra det nu!

Under ett landslagsläger, som sker vecka 45 i Stockholm, så kommer jag och de andra landslagssimmarna att simma ett sponsorsim, arrangerat av Svensk handikappsimning. Syftet är att dra in pengar för finansiering av nyrekryteringar och utveckling av unga handikappsimmare. 

Vad gör jag?
Jag kommer att under 2 timmar simma så långt jag hinner.

Vad gör du?
Du eller ditt företag sätter ören per simmad meter. T ex om ni sätter 5 öre/m på mig och jag simmar runt 7 000 m så kommer det göra att ni sponsrar med ca 350 kr.
Jag räknar med att simma ca 7 000 m. Här är några exempel som är baserade på att jag simmar 7 000 m
1 öre => 70 kr
5 öre => 350 kr
10 öre => 700 kr
20 öre => 1 400 kr
osv.

Du väljer helt själv hur mycket du eller ditt företag väljer att satsa. Som tack kommer ni att få ett personligt tackbrev av mig!

Om ni är intresserade så mailar ni maja.reichard@gmail.com med följande uppgifter.
Namn
Adress
Öre per meter

Har ni några frågor kan ni också höra av er till samma adress.


Jag hoppas att ni vill hjälpa till att få fram fler duktiga simmare och ge fler möjligheten att testa på simning!



WSP har valt att gå in med ett bidrag, ni är välkomna att hänga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar