torsdag 8 mars 2012

åtta pass klara...

Nu har vi varit här i fyra dagar, om man inte räknar med söndagen. Passen avlöser varandra och det är svårt att hålla isär dagarna, ibland känns det som tiden rusar fram och ibland går den så långsamt.

Igår hade vi ledigt på eftermiddagen och åkte in till lite affärer, men det blev även bad i havet. Det är riktigt salt i vattnet så man flyter som en kork, går att ligga där och bara flyta runt i evigheter.

I tisdags så hade vi floomen, alltså plåtbaljan med ström, så nu har jag lite ny film med mig hem som ska analyseras. Den här gången så spände vi upp två snören så det blev lite mer likt en simbana, fast jag lyckades ändå trasla in mig i dem. Snören är lösa och linor är hårda så likheten var inte 100% men det var ändå bättre än utan.

I tisdags kväll så hade vi skönaste avbadet, efter att ha maxat några 50:or så kom jag i mål, då stod Roffe och Marika och skrek att jag skulle hoppa upp från bassängen, Marika gick iväg med mig och jag fattade noll. Trodde först att jag gjort något fel men det visade sig att vi skulle ha 15 min bubbelpol som nedvarvning. Var riktigt skönt! :-)

Ikväll så har vi tränat och sedan var det behandling av lite axlar och nacke hos Oskar. Det gör som vanligt ont men brukar bli bättre efteråt. Sedan var det lite socialt med Norska landslaget och nu väntar sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar