söndag 11 mars 2012

Sverige VS. Norge

Nu är snart lägret här på Teneriffa slut, imorgon åker jag hem efter förmiddagspasset. Vi har hunnit med en hel del träning och lite teknikkoll. Det sista jag gör imorgon är att hoppa ner i Floomen och filma en sista gång. Sedan får vi se om jag får med mig filmerna direkt eller får dem av Roffe nästa gång vi ses. Jag åker hem ett dygn innan de andra eftersom jag har tenta på Tisdag. När jag fick möjligheten att åka hem en dag tidigiare för att skriva tentan valde jag att göra det eftersom då slipper jag göra omtenta på juni.

Igår var det en riktig match i biljard, Sverige mot Norge. Vi låg under från i princip första slaget/skottet men sedan tog vi ikapp och i slutet så gick vi om Norge. Tyvärr råkade jag lägga upp den svarta bollen perfekt för Norge och det var i princip omöjligt för dem att missa. Jaja Så kan det bli, det får bli revansch nästa gång vi ses. De åkte hem imorse så nu känns det lite tomt. Vi har hunnit med några fikastunder med dem vilket jag kommer sakna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar