måndag 5 mars 2012

Teneriffa

Igår kom vi fram till Teneriffa, utan några större förseningar eller annat strul så kom vi fram till hotellet. Var riktigt skönt att komma fram och Inse att jag faktiskt hittar lite och känner igen mig! Lite uppdateringar behövdes men eftersom Jennie och jag fått ett rum tre dörrar från mitt förra så sitter den vägen hyfsat.

Till skillnad från förra gången så är det mycket folk är här. När vi kom så åkte Tyska landslaget hem, men delar av Norges landslag är kvar. Så trots att vi är liten trupp så finns det några vi känner sedan tidigare. Det är dessutom andra länder här i simning och lite andra idrotter som jag inte är säker på!

Vi har hunnit tränat tre gånger och imorgon ska vi simma i flomen som vi simmade i sist, intressant och se om jag lyckats förbättra någon teknik.

Nu skänker kroppen att det är dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar