onsdag 14 mars 2012

Lyckoamueltt

Nu är jag hemma igen och nu ska vardagen dra igång igen. Igår skrev jag tenta, han sova ca 5 timmar innan det var dags att försöka koncentrera sig och ta sig igenom många timmars räknande. Jag hoppas att det gick bra så jag kan lämna Flervariabel analysen bakom mig...

I alla fall, när jag kom hem från tentan så väntade en rolig överraskning. Jag hade fått ett vadderat kuvert under tiden jag varit bortrest och i det så låg en blå/guldig liten påse. I påsen låg en lyckopeng som man kan ha runt halsen. Jag fick den av SRF (synskadades riksförbund) för mina prestationer och även för att jag var en bra förebild för barn och ungdomar med synnedsättning! Åh jag blev så glad!

På ena sidan av lyckopengen är det en fyrklöver och ingraverat Maja, på andra sidan är det en banderoll med texten "London 2012"

http://www.lyckopenningen.se/se/ här är länken till ett ställe man kan beställa likadana.

Idag hade jag annars en ganska annorlunda dag, SVT var med och filmade mig under dagen för att göra ett repotage till sporten som kommer sändas inom snar framtid. Har inte fått exakt dag ännu. Blir intressant och se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar