fredag 22 november 2013

Jerringpriset

I onsdags så ringde min telefon, jag satt i skolan med flera kompisar, jag svarade och fick då höra att jag var en av 14 som var nominerad till Jerringpriset. Men nu kom vi till det jobbiga, jag fick inte säga detta till någon under det närmaste dygnet. Det var nästan 24 timmar tills det skulle bli officiellt.

I torsdags visste jag att det skulle bli officiellt, jag satt i skolan och skrev på ett grupparbete när första smset kom. "Nominerad till Jerringpriset! Fantastiskt, du är bäst!"
Så nu behöver jag inte hålla tyst längre och jag är jätte glad. Det är riktigt roligt att vara nominerad och jag hoppas att det är fler som tycker att min prestation från VM i augusti är värd att rösta på.

Jag är nominerad för att ha tagit VM guld och slagit världsrekordet på 100 m bröst, och detta endast ett år efter Paralympics.

Tycker ni att detta är en prestation som är värd att rösta på så kan man gå in och rösta via internet (en gång per person) på länken nedan och sedan kan man ringa och rösta hur många gånger som helst. Samtalet kostar 3.60

Telefonnummer: 099-20609
Hemsida om kandidaterna: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3295&artikel=5709755&grupp=16930
Hemsida där man kan rösta: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3295&grupp=16930&artikel=5709781

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar