lördag 30 november 2013

Julklappsdoppet

I morgon så är det dags att sätta på sig tävlingsdräkten igen. Det är tävling i Eriksdal som Spårvägen arrangerar och jag ska simma 50 m fjäril, fritt, bröstsim och 100 Medly. Dessutom så ska Cicci vara med på kanten och slå, det blir hennes första tävling. Men jag tror det kommer gå riktigt bra för hon har utvecklats och blivit riktigt duktig.

Förra veckan, när de flesta var på SM, så var det riktigt lugnt och skönt i Eriksdal. Tränare på kanten och mycket fokus på vad jag gjorde. Är ibland skönt att få lite omväxling i träningen på det sättet, men så roligt att de andra är tillbaka nu för jag vill ha fler simmare i vattnet :)

I fredags så hade vi medicinboll på träningen och jag blir lika fascinerad varenda gång över vilka muskler man använder när denna boll kastas iväg och hur trött man blir i kroppen. Men roligt har jag i alla fall!

Nu ska jag snart baka Lussekatter med en kompis! Snart jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar