torsdag 20 mars 2014

Halvvägs

Oj, nu har redan halva lägret redanbgätt. Vi har hunnit med 5 simpass, 1 landpass och ett simpass i flumen. Flumen är en plåtbassäng där man startar en ström som man ställer in efter ditt personliga rekord. Sedan är det bara att simma och under tiden du simmar för glatta livet så filmas du från alla håll och kanter. Sedan så kan man kolla på filmerna och analysera vad jag gör för konstigheter med tekniken under vattnet. 

Under morgon/förmiddagspassen så är det solkräm i mängder som gäller medan eftermiddag/kvällspassen är det inte så stark sol. Jag har försökt hålla mig borta från att skapa en ful solbränna så jag har använt mycket solkräm. Men tydligen har det inte hjälpt... (På bilden nedan ser man en skarp rand från min badmössa)


Vi har haft en ledig eftermiddag som vi spenderade på en strand och gick bland lite turistaffärer. 

Annars så ha vi haft roligt bra träningspass med mycket bröstsim för min del och en del fart.

Nu ska jag ner och äta frukost innan vi ska ha landträning och simning.

Fler bilder kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar