torsdag 6 mars 2014

Återhämtning och tävling

Jag hade några riktigt jobbiga veckor med träning efter Malmö open. I princip ville jag sova vid kl 19 varje kväll och huvudet var inte med mig under resten av dagarna. Efter att ha lagt all energi på att fokusera under träningen och tagit ut mig maximalt så ledde detta till många misstag i val av vägar när jag försökt gå till både skola, mataffär och träning. Dessutom så har jag levt mycket på matlådor som mamma och jag gjort tidigare. Dock hade jag en intressant matupplevelse när jag trodde jag hade tinat lasagne men visade sig vara kyckling. Då är man tröt....

Efter de här jobbiga veckorna så har jag nu haft lite lättare träning och i helgen ska jag köra ett tävlingslopp på GP. Ska bli intressant att se hur jag ligger till med farten efter denna period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar