söndag 16 mars 2014

Nästa Teneriffa!

Just nu sitter jag på planet mot Teneriffa. Jag har hunnit med att både ha roligt, tråkigt, fått myror i benen och prata massa skit.

Men vi kan börja med att sammanfatta infodygnet vi hade innan resan började. Vi träffades på Scandic i upplandsväsby, både simmare och hemmatränare. Kajsa, som är landslagsansvarig fram till att vi har fått en förbundskapten, började med att presentera sig själv och hur kommittén jobbade och tänkte kring förbundskapten och resterande av året. En hel del information berättades och vi fick ställa alla frågor vi hade. Det var rikigr bra upplägg och många frågetecken reddes ut.

Därutöver så var Anne på plats för att berätta och informera mer från förbundet och vad de har gjort för förändringar och hur de tänker. Sedan så hade alla simmare och tränare möte med både Kajsa ochmindividuella samtal med tränarna som ska med på lägret. Då fick vi möjlighet att diskutera vad vi ville få ut av lägret och hur våra träningsplaneringar såg ut.

Tränarna är förresten Andreas jonnerholm från Södertälje simsällskap och isabel bjerkegren, tidigare elittränare för Täby simsällskap. De verkar bara jätte duktiga och trevliga så jag ser verkligen fram emot detta läger :)

Jag skriver på min iPad så nu har jag hunnit fördriva lite mer tid och är rätt trött av skrivandet så mer info får ni en annan gång. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar