måndag 31 mars 2014

Årsfest

I lördags var det årsfest med Spårvägen simförening, ett arrangemang som de har varje år då alla simmare, föräldrar, tränare och funktionärer är välkomna att vara med. Under kvällen så var det, förutom middag, uppträdanden av olika simmare, utdelning av priser och så uppmärksammade man alla klubbmästare och de som hade tagit mästerskapsmedaljer.

För mig var det här den första årsfesten jag gått på, så jag åkte dit med en blandad spänning och förväntan i kroppen. Jag känner inte så många i spårvägen, förutom de jag tränar med, så jag visste inte riktigt vad som skulle hända den här kvällen. Men kvällen var helt underbar, förutom att man lyckades ha med sig alltifrån 8-åringar upp till vuxna och hitta underhållning för alla så hade man TV-gala tema i år. Det var omgjorda filmklipp som t ex "Bergs flyttar in" och "Hela Sverige bakar", istället så var det "Andre flyttar in" då han var och hälsade på simmare i USA och i "Hela Sverige bakar" så var Jonte med och tävlade. Det var riktigt bra gjort och många skratt hördes under kvällen.

Dessutom så fick jag gå upp på scen och ta emot pris för "årets prestation" vilket var väldigt hedrande och roligt! Jag kände mig väldigt smickrad och hedrad att få ta emot detta och speciellt med tanke på att det var många andra i föreningen som hade gjort fina prestationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar