fredag 4 april 2014

mindre än en vecka kvar

Om mindre än en vecka så åker jag, tillsammans med Stefan, Jessica och Cecilia till Eindhoven för att tävla. Det är en kombinationstävling som är både IPC och Fina sanktionerad så vi kan alla kvala till sommarens mästerskap. Vi åker iväg på onsdag och kommer hem måndagen därpå, blir en ny upplevelse att tävla internationellt fast utan mina landslagskompisar.

Jag har börjat släppa lite på träningen för att komma i form till tävlingen och jag trodde inte att jag hade saknat att känna mig pigg i kroppen men så fel jag har haft. Just nu är det mest lycka att känna att det faktiskt finns lite fart i kroppen och jag inte måste gå runt jämt och vara trött :)

Här är förresten en bild som Jenny tog under årsfesten i lördags. Det är en selfie med flera duktiga spårvägen simmare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar