söndag 27 april 2014

Världsrekord!!

Okej lite snabbt ska jag sammanfatta dagen, eller snarare eftermiddagens finaler!

Jag simmade försöken på 100 bröst imorse och det blev en stabil simning på 1.28,45. Jag ville gärna ner på 1.27 i finalen och jag visste att jag hade mer att ge!

Precis innan finalen startade så tänkte jag på vad Rebecca Ejdervik skrev till mig igår "känn dig oövervinnelig i vattnet!"  Och det var precis vad jag gjorde! Jag kände att jag bara flöt fram i vattnet och hade i princip kontroll på hela simningen! 

Åh det är så underbar känsla att komma i mål och höra speakern prata/skrika! Få komma upp på kanten och ha kramkalas med mina "tappers", få stå högst upp på prispallen och höra Sveriges nationalsång spelas för mig! Det känns som allt bubblar i kroppen då! En blandning av stora fina såpbubblor och kolsyra som sprätter upp och inte kan vara stilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar