söndag 18 juli 2010

Älvdalen

Så nu är jag hemma från åtta dagars träningsläger i Älvdalen!

Kan berätta för dem som inte varit i älvdalen att stället, eller rättare sagt byn, består av en gata! Gatan är knappt 100 m lång och där finns:
* Konsum
* Ica
* biograf
* sportaffär
* apoteket
* bensinmack
Och SYSTEMET!

Japp, det var nog det som fanns, och förstås ett hotell och en simhall! Men det var ett perfekt ställe att ha träningsläger på!

Vi var 6 simmare och vi hade hela 50 metersbassängen på morgonen och minst två banor på eftermiddagen. Under tiden vi inte tränade blev det mycket vila men även en del flum. I Lördags så jag, Jennie och Lalita "Remeber me?" Den hade sämsta slutet! Hade dem dålig fantasi när de skrev manuset? "Vad ska hända??? Hjälp vi kommer inte på något slut! Vi använder 11 september 2001!" Det bästa med filmen var Lalitas syntonlkningar! Dem ägde! Har aldrig fått höra så roliga detaljer från en film.

I onsdags var vi i Orsa och körde fyrhjuling. Ni behöver inte vara orolig, jag fick inte köra! Skoogh sa att jag och Micke var de enda som inte fick testa att köra själva! Så det var bara att snällt sätta sig bak på en fyrhjuling. Men det var roligt i alla fall, då kunde jag njuta av farten istället :P

Föresten, vi har fått Lina att bli en rubik kub nörd nu! Hon är helt förälskad i sin rubikskub! Jag visste att det skulle sluta så! Nu ska jag packa upp innan värmen tar kål på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar