söndag 25 juli 2010

Sittande i en fåtölj på landet

Nu har jag varit på landet i över ett dygn! Har varit så skönt att få komma ut och bara vara! Igår var första dagen på två veckor som jag inte tränade något alls! Jag sov till och med en timme under dagen. Förstår inte hur man kan vara så trött!

Igår så var Ellen här och gav mig och Fridsås kläder! Så nu har jag fått en ICA kasse full med lite nya kläder :) Vi fick även två böcker att dela på "Kaxiga tjejers bok till fest" och "SMINK 18+". Ska bli intressant och se vad det är för böcker. Vi får väll sätta oss och läsa dem!

Just nu sitter jag i en fåtölj och väntar på att jag, Olle och Ellen ska ut och Segla Hoobie cat och vinna hela tävlingen! Vi ska ha segeltävling här! Sedan så kommer Ellen (Randahl) hit i eftermiddag med familj!

Bild: en kväll när solen har gått ner, närmast fotografen är det gräs som ser svart ut pga solljuset, sedan är det vatten och en ö längs bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar